Június közepén indult az OTP Agrár új kommunikációs kampánya, amelyben valódi gazdák, sikeres agrárvállalkozók történetein keresztül mutatják meg, milyen előnyökkel jár igénybe venni az OTP Agrár szolgáltatásait. Az interneten látható filmben megszólal a családi vállalkozás ügyvezetője: Rohony Miklós elmondása szerint az elmúlt négy évben, amióta az OTP Agrár ügyfelei, olyan partnerre leltek a bankban, akik odafigyelnek rájuk, értik az ágazatot és gyorsan tudnak megoldást biztosítani a felmerülő problémákra.

„A fő üzenetünk, hogy az OTP Agrárral gyorsabb az út a sikerhez: a hangsúlyt tehát a gyorsaságra és a megértésre helyeztük, hiszen szakembereink nagyon jól ismerik a szektort és a benne dolgozókat. Amellett, hogy pénzügyi tekintetben felkészültek vagyunk, könnyen megértetjük magukat az ágazatban működő vállalkozókkal, így a felesleges köröket elkerülve azonnal és érdemben tudunk reagálni a felmerülő igényekre. Különösen jó érzés, ha mindezt az ügyfeleinktől, ráadásul egy reklámfilmben hallhatjuk vissza” - mondta a kampányról Balogh Tamás, az OTP Agrár Értékesítéstámogatási és Üzletfejlesztési Főosztály vezetője.

A Szarvasi Mozzarella több mint 20 éve elkötelezett híve az olasz gasztronómia hazai népszerűsítésének, különleges sajtjaik előállításához napi közel 120.000 liter magyar tejet dolgoznak fel. Sikerüket az utóbbi években elnyert díjak is fémjelzik: cégük 2012 és 2016 között egymás után öt alkalommal lett Magyar Brands díjas, Szarvasi Mascarpone termékcsaládjuk ötszörös, Szarvasi Mozzarella termékeik pedig három Superbrands díjasak. Emellett a családi vállalkozás 2016-ban megkapta a nemzetközi Bureau Veritas elismerést, majd 2017-ben a Bisnode legmagasabb, AAA tanusítványát is.

 

A Szarvasi Mozzarelláról készült kampányfilm az alábbiakban megtekinthető. 

 

Pénzügyi tanácsadásért keresse az OTP Agrár szakértőit ide kattintva.