A rendszerváltás éveiben alapított, ma 25 hektáron gazdálkodó Tiffán Ede Pincészet a villányi borvidék egyik legismertebb borászata, nem csupán magas minőségű boraik, hanem az alapító személye miatt. Tiffán Ede ugyanis 1967 óta készít bort háztáji szőlőjéről, emellett pedig a villányi állami gazdaságban dolgozott szőlészként-borászként, végigjárva a szakma összes létező karrierlépcsőjét. Nem véletlen, hogy ő kapta meg itthon elsőként az Év Bortermelője címet 1991-ben.

Tiffánék a héten a Szuperfarmot is meghívták új címkéik budapesti bemutatójára. Mint azt ifj. Tiffán Zsolt, a birtok Franciaországban és Németországban végzett marketingese elmondta, az érezhetően letisztultabb, egyszerűbb és egyben elegánsabb címkéket a mai kor elvárásaihoz akarták hozzáigazítani, de nem a trendekhez. 

Ez sikerült is: a szupermarketekben kapható boraik színes címkéket kaptak, mint a pinkben pompázó Immortal cuvée (a képen balra), a középkategóriás borok letisztult, fehér-arany-fekete-vörös színeket kaptak (középen), a kistételes válogatások pedig ezekhez hasonlóan néznek ki, annyi különbséggel, hogy egy, a kézműves palackszámot jelző játékos kiscsirke hirdeti rajtuk, hogy kis tétel - mindegyiken más.

A legkisebb módosítást a pince zászlósborán, a Cuvée Carissimae-n veheti észre a fogyasztó, már ha egyáltalán észreveszi. Az új címkés borok folyamatosan megjelennek majd a következő hónapokban a kereskedelemben. A grafikákat Králik Péter készítette.

Ifj. Tiffán Zsolt a címkék bemutatóján beszélt még arról is, hogy a birtok célja az eddig lefektetett borkészítési elvek továbbvitele, kicsit a szortiment szűkítése - ha valaki körülnéz Tiffánék honlapján, ott 14 forgalmi tételt talál -, a cabernet franc villányi zászlósbor-szerepének erősítése, valamint a RedY-borokon keresztül a portugiesier trendibbé tétele.